Selasa, 29 Mei 2018

De Xandra Raya Edition

Kalau sebut pasal Raya semua orang suke kan? Bukan budak2 je suke bila cerita pasal raya ni, orang dewasa pun hati berbunga². Selain boleh berkumpul dengan saudara mara, boleh juga berkumpul dengan sahabat handai yg dah lama tk jumpa.  Maklumlah bila dah dewasa ni, masing² dah merantau ke tempat lain demi untuk mencari rezeki..

Bila dah lama tk balik kampung mesti kita terasa nk bawak balik sesuatu yg istimewa untuk mak ayah mahupun adik beradik atau sahabat yang bakal menyambut hari bahagia  menjelang hari raya nanti. Ye lah, biasanya kalau musim raya ni ramai jugak yang ambil kesempatan untuk mendirikan mahligai bahagia. Nak pulak raya tahun ni serentak dengan cuti sekolah..

Istimewanya Raya tahun ni, De' Xandra ada buat promosi #RareBarulahRaya.. Apa yang bestnya tentang 'Rare Barulah Raya' ni?

De' Xandra Rare Barulah Raya ni Datang dengan beberapa pilihan wangian..

Untuk Set Adam Dan Hawa



Istimewanya untuk edisi Raya ni korang boleh jugak beli couple set.
Boleh buat hadiah untuk hari bahagia sahabat yg bakal mendiri rumah tangga dibulan syawal nanti tau..  Pastinya hadiah ini jadi hadiah yg bermakna buat mereka. 

Selain untuk bakal pengantin baru, boleh juga hadiahkan pada ibu bapa untuk kejutan hari raya nanti.. 

Meyh tengok box DeXandra yang Exclusive n comel ni.. 





Cantik kan.. Siap dengan box exclusive lagi tau, memang tak kan dapat kt luar dah.. Dah lah haruman setaraf dengan minyak wangi original yang harga ratus2 tu.. 

Harga pun mampu milik je u ollz.. 
Kalau ade yg berkenan cepat2 whatsapp ayu.. Last pos out sebelum 10 haribulan tau.. 

WhatsApp 016 9442459 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jalan- jalan ke Terengganu siri 2 (19 September 2019)

Assalamualaikum.. Terima kasih pada yang masih sudi menjengah ke blog ayu.. Lama sungguh rasanya ayu tak memuatk naik apa2 cerita dal...