Jumaat, 29 Disember 2017

Gelak Bawa Maut


Bahaya betul zaman ni,  Kalau nk berkawan kena berhati-hati. Tambah2 kalau berkenalan secara online. Kita tk tahu kalau orang yg berkawan dengan kita tu jujur atau tak.. N kita pun tak tahu entah orang tu ade masalah mental ke ape.

Moga kita semua ni terhindar dari segala masalah macam yang dialami oleh wanita ni.  Hanya kerana gelakkan kenalan yang dikenali dari laman sembang wanita ini telah dibunuh dengan kejam.

Oleh itu, kita haruslah bersikap lebih peka terhadap perasaan orang lain dan dan berhati2 apabila memilih kawan. Jom baca berita dari harian metro kt bawah ni..


Moscow: Kerana mentertawakan pasangannya apabila mendapat tahu ‘ahli perniagaan berjaya’ itu sebenarnya cuma tukang cuci kereta, seorang wanita mati ditikam kejam sebanyak 88 kali oleh teman lelaki yang dikenali melalui laman sembang.

Dalam kejadian itu, Evgeny Markov mengajak mangsa, Irina Kozlova, 34, memandu ke kawasan romantik kononnya untuk melihat pemandangan yang indah di Ust-Mana, Siberia.

Bagaimanapun, apabila tiba di situ, Markov mengarahkan Irina menutup mata kononnya untuk memberikan kejutan sebelum mengeluarkan pisau dan menikamnya berulang kali.

Mayat Irina yang berlumuran darah dan dipenuhi kesan tikaman serta luka itu ditemui dalam keretanya.

Markov, 34, ditahan tidak lama selepas itu ketika makan di sebuah restoran, malah tidak menunjukkan rasa kesal sebaliknya terus mengaku perbuatannya.

Dia dipetik polis berkata: “Pada awal perkenalan saya memberitahu Irina bahawa saya ahli perniagaan berjaya.

“Selepas kami semakin mengenali, saya memilih untuk berterus-terang dengannya mengenai kerja sebenar, lalu mendedahkan saya sebenarnya tukang cuci kereta.

“Saya amat berang dan malu apabila Irina ketawa besar.”

Sumber : Harian Metro
Artikel ini disiarkan pada : Khamis, 28 Disember 2017

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jalan- jalan ke Terengganu siri 2 (19 September 2019)

Assalamualaikum.. Terima kasih pada yang masih sudi menjengah ke blog ayu.. Lama sungguh rasanya ayu tak memuatk naik apa2 cerita dal...