Rabu, 20 Disember 2017

De Xandra Perfume - Kenal Pasti yang Asli @ Palsu

Pernah dengar nama De Xandra??

Tak kan tak pernah dengar kan.. Kat tv pun dah selalu keluar iklan pasal De Xandra Perfume ni.. Kalau kt media sosial pun banyak maklumat dan iklan pasal produk De Xandra ni.. Ramai seller, yg terdiri dari dropship, agent, stokis dan reseller yang  promote pasal De Xandra ni tau..

Ni bagi yg tak tahu or tak perasan pasal De Xandra. Salah satu Produk Bumiputera yang telah dikenali ramai dan mempunyai kualiti setaraf produk antarabangsa.. Paling best sekali, produk ni sekarang dah tampil dengan wajah baru dengan haruman yang lebih exclusive dan dengan haruman yang lebih tahan lama..

Kalau nk tahu setakat ni dexandra dexandra ni dah di pasarkan hampir ke seluruh Malaysia. Kalau pergi ke shopping mall atau pasar malam pun kita boleh nampak peniaga yang mejual Perfume De Xandra ni.. Salah satu kelebihan De Xandra ni jugak adalah Harganya adalah harga yag mampu dimiliki oleh semua orang.

Dan disebabkan jenama De Xandra ni dah mula dikenali dan mendapat tempat di hati pengguna, Dah ada pulak pihak2 tk bertanggungjawab yang telah mengeksploitasi jenama ni dengan membuat produk palsu atas jenama De Xandra. Walaupun dari zahir nampak sama, tapi kualiti adalah sangat jauh berbeza.

Oleh itu, jika anda semua nak membeli De Xandra Perfume ni, belilah dari agent yg sah atau dari stokis yg berdaftar dengan Hq.. Ayu juga merupakan salah sorang agent dropship De Xandra yg berdaftar tau.. So, Kalau korang beli ngan ayu memang confirm produk yang korang dapat tu produk yang ori okey..

K lah kat bawah ni ayu nk share cara untuk korang boleh kenal pasti De Xandra Perfume yang asli dan palsu..
Sebelum tu korang baca dulu nota ni ye..

TIRUAN - produk dexandra kini telah di fake kan ! ❤

Akhirnya , kejayaan besar bagi dexandra kerana menjadi salah satu produk fake ( marketing berkesan ) dan kita ambik secara positif.. namun kita kene terus bertindak sangat cepat sebelum market tidak mempercayai dexandra lagi kerana kualiti fake sangt berbeza..

Kami sedari dexandra di fake kan sebelum ini dari seorang pemborong yang telah tersalah beli dengan kualiti yang berbeza.. kemudian seorang demi seorang agent dan stokis yang bekerjasama membongkarkan produk fake ini...

Kami berikan kepada semua gambar produk fake dibawah ini dan ia di jual dengan harga RM35. dan harga jual kepada pemborong  rm13-15.

Modus operandi mereka ialah fake kan produk famous seperti - gucci flora, bombshell , paco robbanne dll ... dan mereka buat banyak dan approach semua orang yang ingin berniaga.

Maka saya harap semua orang berhati2 dari tersalah beli malah bekerjasama dengan mereka akan membuatkan customer yang repeat tidak percaya lagi kerana kualiti...

Oleh itu ini tindakan Hq..

1. Anounce kepada anda semua tentang produk fake
2. Kami buyback dengan menukarkan produk dengan produk.. anda ader 10bombshell x harga beli anda . Nilainya di tukarkan dengan berapa bottle baru baru .
3. Kita buat campaign awareness tentang produk fake ini. Supaya semua orang takut dengan membeli produk ini . ( BERMULA BULAN 1)

Saya harap semua orang boleh bekerjasama.  Kita buat secara berperingkan proses BUY BACK  produk famous..

PRODUCT BUY BACK CHANGE NEW BOTTLE
1. INSPIRED BOMBSHELL BY DEXANDRA
2. INSPIRED GUCCI FLORA BY DEXANDRA
3. INSPIRED 1 MILLION  RABBANNE BY DEXANDRA

Terms buyback akan diinform kemudian . Sila beri kerjasama utk pass kan masej ini ke semua team supaya semua orang tidak terlibat dengan kes penipuan

Sila sebarkan perkara ini kepada semua team, dan kami akan anounce  dan mass viral bulan 1.. jika anda ader stock lama ia adalah tanggungan peribadi dan dikira barang fake.

Segala tindakan undang2 dalam proses.

PMD URGENT
FOUNDER DEXANDRA








So, nanti kalau nk beli dexandra kt luar, korang kena check ciri2 ni dulu ok.. Jangan sampai tertipu dengan perniaga yang pentingkan diri.. Kalau nk beli secara online pulak, boleh lah beli dengan ayu. Entry akan datang ayu akan share pulak pasal pilihan haruman yang disediakan oleh dexandra..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jalan- jalan ke Terengganu siri 2 (19 September 2019)

Assalamualaikum.. Terima kasih pada yang masih sudi menjengah ke blog ayu.. Lama sungguh rasanya ayu tak memuatk naik apa2 cerita dal...