Ahad, 31 Disember 2017

Yuyu Fabric Perfume Produk Pelbagai Guna



Wanita dan haruman memang tak dapat dipisahkan.. Bukan saja wanita lelaki pun suke bau wangi. Kalau tak caya cuba tanya cik suami atau pemilik hati korang pasal benda ni. Tkde orang suke duduk dalam persekitaran yang busuk kan.

Saya percaya ramai juga diantara kita yang sukakan kucing dan ada memelihara kucing dirumah. Kucing ni kan comel dan ia juga merupakan haiwan kesayangan Nabi Muhammad.  Antara masalah utama bilan bela kucing ni juga adalah berkaitan dengan bau najis atau air kencing, betul tak??

Ayu sendiri pun ade bela kucing dalam rumah dan di luar rumah. Masalah sama macam orang lain jugak. Walaupun dah sediakan bekas untuk diorang membuang. Bau najis bulus ni memang boleh tahan jugak kuat menyengat macam perfume dexandra gitu. Bau pun kekal lama pulak tu. Walaupun dah buang masih jugak ada saki baki bau dalam udara tu kan.

Jadi di sini Yuyu Fabric Perfume memang sangat berguna. Cuma sembur je kat kawasan yang berkenaan. Kalau sembur pada sofa dan langsir pun dapat membantu mewangikan rumah. Bau wangi pun tahan lama dan bila dah hilang boleh sembur lagi.. 2 ke 3 kali sembur pun dah cukup tau untuk wangikan rumah.

Yuyu fabric perfume ni juga sesuai digunakan pada pakaian bagi mengekalkan bau harum pada pakaian. Boleh juga disembur pada pakaian sebelum dilipat atau sebelum simpan dalam almari. InsyaAllah lepas 2 minggu pun masih berbau harum.

Kalau ade anak yang masih bersekolah pun sesuai sangat kalau korang sembur pada baju sekolah anak masa nk menggosok baju sekolah anak2. Dah balik sekolah pun baju kekal wangi lagi tau. Anak2 pun akan tambah seronok pergi sekolah dalam keadaan wangi tau.

Yuyu fabric perfume ni adalah produk berasaskan air dan tanpa pewarna. Jadi kalau nk sembur pada pakaian warna putih pun tkde masalah sebab tak kan meninggalkan kesan pada pakaian. Dan paling penting bau tahan lama dan menyegarkan.

Jadi pada mummy2 yang nk pastikan anak dan keluarga serta rumah sentiasa wangi boleh dapatkan Yuyu Fabric Perfume ni tau. Harga pun murah je dan sangat berpatutan. Sebotol boleh tahan 2 hingga 2 bulan bergantunglah pada kekerapan penggunaan.

Kalau berminat nk dapatkan produk ni boleh terus whatsapp ayu ye.
Boleh pos ke seluruh malaysia dan kalau nk cod area kota bharu pun boleh..
Ni no whatsapp ayu ye. Ayu bagi link terus, jadi senang sikit korang nk wasap. Tak perlu simpan no dah, terus klik je..

www.whatsapp.my/60169442459

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jalan- jalan ke Terengganu siri 2 (19 September 2019)

Assalamualaikum.. Terima kasih pada yang masih sudi menjengah ke blog ayu.. Lama sungguh rasanya ayu tak memuatk naik apa2 cerita dal...