Jumaat, 28 September 2018

Servis Gosok Pakaian Kota Bharu


Assalamualaikum...
Salam Salam Jumaat dan salam hujung minggu buat anda semua yang sudi singgah di blog ayu. 


Wanita masa kini kebanyakan nya adalah wanita bekerjaya yang sentiasa sibuk dalam menguruskan rutin harian... Selain mempunyai kerjaya yang hebat,  mereka juga adalah isteri dan ibu yang hebat dirumah..  Kalau dipikirkan semula,  berat betul tangungjawab mereka kan... Selain bebanan kerja di tempat kerja,  mereka juga terpaksa menguruskan rumahtangga selepas habis waktu bekerja.

Oleh itu,  kadang kala masa yang ada agak tidak mencukupi untuk mereka menguruskan semua kerja rumah... Nak pulak kalau yang ada anak sekolah tu kan.  Ada masanya tk sempat nk gosok baju anak dan baju kerja untuk esoknya sebelum tidur. Waktu pagi pulak keadaan jadi kelam kabut  nak suruh ank mandi,  nak siapkan sarapan, sampai terkejar2 nak gosok baju. Ada jugak masa anak terpaksa ke sekolah dengan baju tk bergosok.  Kesian pulak kan ank ke sekolah dengan baju tk bergosok.  Kalau untuk mak2 ni takpe lagi,  boleh jugak cari baju yg tk perlu gosok.. 

Tapi untuk baju sekolah,  memang tkde pilihan kan. . Kedut seribulah baju anak tu kalau tk digosok.. Bukan tk nak gosok masa cuti hujung minggu,  tapi masa cuti tu lah baru ade peluang nk berehat, nak kemas rumah betul2 dan luang masa bersama anak dn suami... Masa cuti jugaklah baru ada masa nk ke pasar raya untuk beli keperluan harian.. Jadi waktu cuti tu adalah terhad dan terlalu banyak benda nk buat..

Jadi untuk memudahkan wanita yang selalu sibuk dengan tugas harian tu, ayu ada berita baik untuk anda.  selain menyediakan perkhidmatan melipat pakaian sepertimana yg ayu pernah share sebelum ni, ayu juga turut menyediakan perkhidmatan menggosok pakaian.  Boleh hantar pakaian untuk ke pejabat,  uniform sekolah anak2, dan lain2 lagi..
Semua jenis baju pun ayu sedia gosok.. Boleh hantar stok baju untuk seminggu ataupun sebulan. . Mana yg di rasakan sesuai lah...

Kalau untuk harga pulak,  tk perlu risau,  harga yg ayu tawarkan adalah sangat berpatutan dan lebih rendah dari harga di kedai dobi.  Paling best kalau hntar baju untuk digosok kt ayu adalah,  ayu akan bagi diakaun kalau hantar banyak.  Dan setiap kali hantar akan terima resit sebagai bukti perkhidmatan. Bila cukup 5 keping resit,  Jika hantar untuk kali ke 6, anda layak dapat diskaun sehingga Rm 5. Tapi kena tunjuk bukti resitlah tau..

Kalau tkde bukti susahlah nk bagi diskaun... Tapi setiap kali hantar pun biasanya ayu tetap akan bagi diskaun.. Kalau hantar banyak,  lagi banyak diskaun... Tk rugi tau guna servis ayu..  Jimat masa, jimat tenaga.. Lebih banyak masa boleh diluangkan bersama anak2 dan suami tercinta.   Tk perlu nk berpeluh2 mengosok pakaian pada waktu cuti mahupun pagi2 sebelum ke tempat kerja. .

Untuk yang berminat nk gunakan servis ayu ni...
Boleh terus whatsapp ayu di
0172827969
Lokasi : Taman Firdaus Panji

Nak hantar baju pulak,  tk kisah bila2 pun.. Seeloknya msj dulu sebelum dtg, jadi ayu boleh tunggu... Bukan ape, takut ayu tkde kt rumah je kalau awk datang tk bagithu..











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jalan- jalan ke Terengganu siri 2 (19 September 2019)

Assalamualaikum.. Terima kasih pada yang masih sudi menjengah ke blog ayu.. Lama sungguh rasanya ayu tak memuatk naik apa2 cerita dal...