Jumaat, 6 Mac 2015

Hari ni Punya Kisah


6 March 2015

bangun awl pagi, mandi, solat subuh, dan bersiap untuk ke kelas... Takut lapar time kelas, so aku makan dulu pagi ni... teringat pulak semalam sorang tutor ni sms, cakap kelas die untuk hari ni dibatalkan sebb die masuk hospital.. Siap bagithu tinggkat berapa dan wad mana lagi. Takut aku tak caya die sakit agaknya.

Dah siap makan, mula rasa mengantuk balik,
memikirkan kelas kognitif aku dibatalkan, akan ada 2 jam pulak waktu terluang nak menanti kelas seni dan kreatif. Duk berbolak balik cita pasal kelas, hati dah mula berat je nak masuk kelas yang awal pagi ni. Kelas tu agak membosankan sebab totur seolah-olah cakap sorang2, tak bnyak perbincangan pun...

Kesudahanya salin semula baju tido terus landing balik atas katil, ambik mood nak tido balik... punya semangat bagun awl bersiap bagai nak g kelas, sudahnya tido balik. Pagi ni aku tido ngn muka siap ber make up... Bangun tido lebih kurang kul 11 tengok cermin make up aku tak ilang lagi... touch up sikit terus siap2 g kelas...

Hari ni perbincangan tentang asigment je, rupanya banyak gak kesilapan kecil yang aku buat dalam asigment ni. So tutor dah suruh betulkan dan die akan semak semula pada perjumpaan akan datang.  Bile pikir blik petang ni, boleh pulak aku tido balik walaupun dah siap nk g kelas pagi tadi. Sengal jugak aku ni...

Note : Ini merupakan kali pertama aku menulis tentang diri aku sendiri. Selama aku buat blog ni, aku hanya banyak berkongsi info dan berita yang aku rasakan menarik bagi memudahkan aku membacanya semula.

Lepas ni mungkin lebih banyak lagi curahan rasa aku dalam blog ni....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jalan- jalan ke Terengganu siri 2 (19 September 2019)

Assalamualaikum.. Terima kasih pada yang masih sudi menjengah ke blog ayu.. Lama sungguh rasanya ayu tak memuatk naik apa2 cerita dal...