Selasa, 7 Jun 2016

Ramadhan 2016

Alhamdulillah masih diberi peluang untuk bertemu lagi dengan Ramadhan...
Hampir setengah tahun blog ni tak berusik...
Nk kata buzy sangat tu biasa2 jer... tapi setiap kali nk menulis ade je ganguan... Sudahnya terlupa pasal blog ni...

Sempena Ramadhan 2016 ni, saya rasa nk mula menulis kembali... harap tkde yg bosan baca celoteh saya...
Alang dah bulan puasa ni, kalau sempat saya akan kongsikan resepi menarik yg boleh jadi juadah berbuka utk anda...

Apa2 pun sebelum saya melalut lebih panjang, saya nk ucapkan selamat berpuasa kepada anda yg sudi singgah di blog saya yang kerdil ini..
Semoga ibadah kita di bulan ramadhan yang mulia ini di terima Allah...

Jangan persiakan bulan yang penuh rahmat ini... setahun hanya sekali je tau...
Selamat berpuasa
Selamat berterawih...

Ikhlas dari saya...
Cik Ayu...
#yuyubeautysoapsentiasadihati
#nkcantikdngojesgunasabunyuyujer

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jalan- jalan ke Terengganu siri 2 (19 September 2019)

Assalamualaikum.. Terima kasih pada yang masih sudi menjengah ke blog ayu.. Lama sungguh rasanya ayu tak memuatk naik apa2 cerita dal...